Tuesday

Helgen blev inte sådär jättelugn trots allt. På dagen i lördags så åkte jag och elin runt för att leta efter ett vardagsrumsbord till mig, på loppis! Jag hittade ett jättefint, eller ja. Jag ska ju såklart måla om det, vitt! Det kommer bli så bra, och hur kul är det inte att ha ett gammalt bord som ingen annan har. Jag ska ta före och efter bilder så att ni får se.. På kvällen blev det utgång, jag antar att ni inte är chockade! Jag Sofia och Lovisa gick dit redan vid 10 tiden för att förfesta där istället. Hade en riktigt grym kväll, slutade med efterfest hos Elin med henne, Dennis och Tobbe. Vi somnade vid 6 tiden, vaknade vid 9 så jag var ju häste trött hela söndagen. Vi åkte ner till stan och käkade natchotallrik på Beirut. Sen körde vi hem grabbarna till Grästorp.
Jag och Elin gled vidare till Tredstads värdshus där hon skulle köpa godis. Sen till Överby en snabb sväng och kika lite. Kvällen spenderade vi hemma hos henne framför världens bästa Solsidan! Vid 10 tog jag bussen hem, somnade rätt tidigt. Jobbat igår och på kvällen kom bästa Hanna på besök, mys!

Idag är jag ledig, städar som en tok och springer ner till tvättstugan emellanåt. Lite tråkigt när det är så sjukt fint väder, man kanske borde ta sig en promenad sen! Får se om någon vill joina mig. Imorgon ska de besikta lägenheten så det måste vara tip top här, så det är väl lika bra att jag forsätter att städa nu! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0