Sjuk

Ja, sjuk som ett djur är jag. Det är synd om mig! Vaknade upp hos D vid 5 igårmorse och kände mig illamående, för det första hade jag inte kunnat sova på hela natten. Sen gick jag upp och spydde. Herregud, vad hände där kände jag. Gick hem direkt, ville ju inte smitta honom. Tur att man bor nära! Sen fortsatte det så ända tills 4-5 ungefär. Spydde sammanlagt 13 gånger, baah. Synd om mig. Mådde sjukt kass hela kvällen igår, var helt utmattad och ont i kroppen. Söta David kom hit med mangosorbet och juice till mig, sånt upskattas verkligen när man är sjuk! Idag känner jag mig bättre, dock har jag sjukt ont i magen, så får se om jag orkar jobba imorgon,eller om jag blir hemma då oxå. Puss på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0