Lägenhetsbök

Har inte haft tillgång till någon dator den senaste veckan. Så förlåt för att jag inte har skrivit! Datorn har haft virus och syrran har precis fixat den. Så nu är jag back on track.. Veckan har bestått av jobb och chillnani. Idag började jag även att packa. Syrran har flyttat ut en del av hennes saker, så nu börjar det närma sig - 2 veckor kvar till flytten. Längtar som bara den! Imorgon ska vi köpa målarfärg för jag ska måla om farmors gamla sekretär, den blir fin i hallen! Åh, det kommer bli så bra :) Ikväll får vi ser vad som sker, har egentligen inga planer alls i helgen och det känns ganska bra ! Skönt att bara ta det lugnt och greja i lägenheten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0