Dinner



Började jobba igår, kändes otroligt bra! Hatar att vara hemma, blir ju för fan rastlös. Speciellt när man är magsjuk och ingen vill komma och hälsa på. Igårkväll hängde jag med Carro, det var hur mysigt som helst. Bästa C! Idag började jag vid 11 och vet ni vad? Jag slutade redan klockan 5. Det är kors i taket kan jag ju säga. Drog mig hem och hade en halvtimme på mig att byta om och fixa sminket lite snabbt. Drog mig tillbaka till stan för att möta tjejerna på Olearys. Där käkade vi middag, drack nån bärs och bara tjötade. Nu kom jag nyss hem och ska gå och lägga mig bums. Klockan 05.00 kommer Sanna och hämtar mig, så ska vi plocka upp Elin & Lovisa för att dra vidare till ULLARED! Det är min första gång där, eller nä andra, jag var där en gång när jag där med Lovisa när vi var 10 bast och det bästa vi hittade där var 24pack med pepsi, kommer ihåg hur arg mamma var. Haha! Så imorgon satsar vi på saker till hemmet, borde ju hitta en del. Bara 3 veckor kvar tills jag flyttar. Dags att börja packa? hehe.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0