Bad update

Åkte ju till Ullared i lördags! Fattar ni hur trött jag var när klockan ringde klockan 04.15. Kändes sådär! Men så fort jag hoppade in i bilen med Sanna så vart jag pigg. Hämtade upp de andra tjejerna och sen vart vi iväg! Vid halv 8 var vi framme. Hittade hur mycket som helst, trodde att de bara hade skit men jag kom hem med bla, hårtork, smyckeshand, kuddfodral, pajform, tvålpump och tandborsthållare, 2 vånings kakfat, taklampa och en vanlig liten lampa, blomma... tjaa, det där var bara en liten del av det jag köpte. Ni ska få se bilder, men det får ni göra när jag flyttat in i den nya lyan. För nu har jag allt i påsar fortfarande, ingen idé att packa upp eftersom det bara är 3 veckor till flytten. Vid 11 var vi klara, tog en tur till Överby oxå. Där shoppade jag en topp bara.. Åkte hem och chilade lite, sen vart det dags att göra sig klar för kvällen. Åkte hem till Sanna vid 8 tiden. Förfest med goa brudar! Vid 12 drog vi oss utåt, lyckad kväll... Nästa dag vaknade jag upp hos Jen, vi tog en promenix ner till stan vid 1, köpte mat sen tog jag en promenad hem till mig. Blev en väldigt chill dag, vart helt död. Så jag var bara hemma hela kvällen! Igår och idag har jag jobbat i Odén. Gjort om smyckena igen! Blev dock inga bilder, men bra blev det.. Tror att Fancie kommer hit när som helst, vi ska kolla BB och snacka skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0