With every heartbeat

Ganska pigg faktiskt, men jag borde gå och lägga mig ändå. Sitter i soffan och myser framför datorn, har precis kletat in mig i sån där äcklig brun utan sol skit. Men imorgon äre midsommar och då vill man vara fin. Denna dagen har varit så jävla stressig! Åkte ner till stan vid 10 tiden, mötte ida och gick till systemet. Drog en snabb frukost på Baggis, sen tog vi bussen ut till överby. Skulle lösa en oufit till morgondagen och visst löste jag en! Det blev så bra så. Tänkte slänga upp en bild imorgon innan jag drar iväg på kalas! Shoppade en klänning, en kavaj, en poncho, bus, parfym, en tröja, shorts, topp, nagellack, underkläder. Märks det att lönen rullade in på kontot idag? Javisst. Dock hann jag shoppa allt på typ 40 minuter, duktig tjej. Eller ja, lite grejer hann jag springa och köpa på lunchen. KUL! Jobbade 12-19 sen fick jag skjuts hem av Emelie. Ikväll har jag hängt lite med Sara, grejat här hemma och målat naglarna. Ska väl gå och lägga mig nu. Det är väl ganska dags eftersom att klockan snart slår halv 3 och jag ska upp vid 9. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0