21 juni 2011

Baah, jag hatar att vara sjuk. Det är så jobbigt va! Speciellt när man måste gå och jobba, fast hellre att jag är sjuk nu än på min semester för då hade jag inte orkat göra någonting. Gick ett kort pass idag så det var ju tur, 14-19, men höll på att somna vid kassan första timmen. Efter jobbet drog jag och Ida hem till mig, sen kom Sonny och Ellen hit. Världens goaste människor! De kom hit med massa gott så vi har bara suttit och snackat skit och myst hela kvällen. De åkte precis hem! Jag ska väl gå och lägga mig alldeles strax, ska försöka somna innan halv 2 för första gången på några veckor. Harregud! Min kropp är helt förstörd. Inte konstigt att jag är sjuk..

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0