20 juni 2011

Underbara lediga dag! Kunde ju dock ha varit något bättre väder. Men jag deppar inte ihop för det! Världens bästa Ida och Fanny sov ju här inatt, drog oss upp vid halv 11. Gjorde lite business på stan, sen drog jag hem igen för att "storstäda", gick sådär måste jag säga. Hann inte ens dammsuga, men resten är helt ok! Får fortsätta en annan dag, hehehe. Åkte ner till stan och mötte Ida på Ätbar, käkade lite sen drog vi till Överby för att hitta en midsommarklänning. Det är REA överallt och jag hatar det, harregud. Bara skräp överallt! Men jag hittade en som jag tar om det är kris. Får kolla på rasterna imorgon och onsdag. Vi har egentligen inga planer inför midsommar, men har alltid tyckt att det är lite överhypat och har kommit på att det bästa är spontana idéer. Precis som förra året då jag och Ida drog spontant till Göteborg, hur lyckat blev inte det? Men det blir förmodligen Grebbestad. Hade helst velat hänga i Stockholm, tänk er ute i skärgården. Keep on dreaming! Vi har iallafall planerat in en tripp till huvudstaden sista helgen i Juli - fredag till måndag är planerna. Hälsa på världens bästa Matthias, söka jobb och bara leva loppan i underbara Stockholm. Kan ju hoppas att vädret är bättre denna gång, eftersom det var spöregn nästan hela helgen när vi var där sist. Harre, ni hör ju hur hypad jag är på denna staden. But i can't help it!


Efter vi hade varit på Överby drog vi hem till Ellen, där även Ahmed, Fanny , Sonny och Christopher höll hus. Gänget skulle ha "krismöte" om Peace and Love. Harre, mycket som ska göras inför den resan. Tur att jag inte ska med! Dock taggar jag Falsterbo vecka 27. Kommer bli grymt!


Nu ska jag packa väskan för att åka hem till Fancie och sova där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0