Welcome to the good life

Göteborg igår. Mötte upp Jen på tågstationen vid 4 tiden, och tog tåget till Götlaborg. Kikade runt lite på Nordstan innan vi tog bussen t syrran i Kallebäck. Väl där chillade vi en del innan vi började göra oss iordning. Syrran drog sig och jag & Jen var själva. Mycket girltalk blev det, superkul! Vid 12 tog vi bussen till stan och Park Lane. Petter skulle vara DJ ikväll så det var fetaste kön, men what to do? Bara att ställa sig. Efter att stått i kön i en halvtimme typ så insåg vi att vi stod på gästlistan och bytte kö, då kom vi in efter 10 min max. Gillas! Dansade och hade en grym kväll, Oskar Linnros och Timbuktu var även på scen, lite ballt så. Vid 4 drog vi oss därifrån, vart meningen att vi skulle sova hos syrran men vi hamnade hos en i Johanneberg istället. Vid 6 somnade jag, herre vad trött jag var när vi skulle dra oss till Kallebäck vid 11 tiden. Walk of shame blev det för våran del;) Tog tåget hem vid 1, då vart vi helt döda. Så nu har jag sovit i 2 timmar här på eftermiddagen och är redo att ta tag i dagen, såhär klockan 7 på kvällen. Ska möta Carro klockan 8, tror att Jen & Sanna kommer oxå. Blir filmkväll @ my place!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0