göteborg it is



Har varit i Göteborg en hel del nu det senaste, älskart! Vad ska man göra i Trollhättan när Göteborg ligger en timme bort? Preecis. Igår drog vi på bio bergakungen och såg " Love and other drugs" och jag är totally inlove i Jake Gyllenhaal. Tror inte det finns någon snyggare människa på denna planeten, typ. Efter filmen så drog vi till Charlies änglar för att ta några cider. Fick även två shots av bartendern, hehe hörde jag halva inne?;) tss. Drog sedan till Vasa Viktoria istället där det var bättre drag, chillade med några dcider och sen åkte vi hem vid 4 tiden. Kul kväll! Dock vart jag inte hemma fören 5, gick hem till goingen och sov där. Vaknade vid 10, det kändes inte as gött att bara ha sovit 4 timmar när man skulle iväg och jobba. 12-16 blev det och ikväll har jag sovit, haha. Herregud vad trött jag är! Ska nog lägga mig snart igen, godnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0