Part II


Ska väl berätta lite om kvällen kanske. Carro kom hit vid 4 tiden, jag gjorde hennes hår som blev super! Sen plockade sofia upp oss kl 6 för att åka upp t festen. Hämta upp Lollo och Ida på vägen oxå. Väl där blev det mingel ett tag. Sen vid 8 vart det dags för middag, jättegod var den! Sen blev det lekar och annat skoj. Vid 3 tog jag david kristian elin & adam sällskap ner till stan. Tur att man har David som kunde vägen ner, trapperna it was. Sen gick vi hem till sandhem, så det blev en promenad på ca en timme sammalagt, gatt! På morgonen när jag & D vakna så drog vi bort till Jätten för att köpa massa gott. Sen drog vi förbi Mysingen för varsin pizza. Mys hos mig hela dagen blev det, Ice Age 1 och 2, fångarna på fortet och Patrik 1,5. Sen drog vi hem till honom för att sova. Är ganska nyss hemkommen därifrån och ska senare hälsa på min mor tror jag. Ikväll får jag se vad som sker. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0