Uddevalla



Igår var jag ledig! Sov ut tills 11 ungefär. Sen städade jag & tvättade hela dagen. Såå himla tråkigt men det måste ju göras. Vid 7 mötte jag Malin vid Jätten och vi gjorde oss iordning o tog bussen till Uddevalla för lite fest. Vi hamnade på Harrys eftersom det inte fanns så många andra ställen att gå till, det vart väl lite för mycket "småttingar". Föredrar lite äldre folk framför det, men vi hade kul ändå! Var väl hemma vid halv 4, mötte David utanför mig så gick vi hem och sov ihop. Vaknade vid 12 idag, åt en god frukost och sen drog jag mig hemåt. Sen dess har jag bara chillat. Försöker komma på något att göra ikväll, är nog mest bara sugen på hemmakväll. Får se! Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0