tvåtusenelva

Visst känns det som jag skrivit fel där uppe? det är jättejobbigt att skriva 2011 på alla presentkort, har inte riktigt kommit in i det än.  Sorry att jag inte har bloggat föresten, hade ju lovat mig själv att blogga mer nu detta året. Fast när jag gick igenom min blogg nyss så måste jag säga att jag är stolt över mig själv som skrivit så mycket. Helt underbart att kunna gå tillbaka så, jag har ju tillochmed min gamla blogg att gå tillbaka till. Här glöms inga minnen inte! Jobbade i odén igår, 12-19. Sen drog jag mig hemåt och myste framför teven & tog en lååång dusch. Sen kilade jag över till favoriten gatan bredvid för att sova över! Drog mig hemåt vid 10 morses, gjorde mig iordning och drog till jobbet. Idag vart det riktigt segt på jobbet, men vill inte klaga för rea-ruschen är över och jag är så glad över det. Fick skjuts hem av bästa Emelie. David kom hit och käkade middag förut och nu myser jag bara här. Imorgon är överby bara öppet till 17 så jag jobbar 12-17 - GATT! Plus att det är en go OB. Alltså värt att jobba! Föresten vet ni?? Jag är inne på min 5te dag som ICKE-rökare. Det känns bra än så länge! Men feströkandet har jag inte lagt av med än, det hörde inte till nyårslöftet. Kanske nästa år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0