Söndag natt


Hej! Klockan är mycket men jag sitter här ändå. Somnade nämligen 2 timmar i soffan förut, det var skönt.

Igår jobbade jag till fyra, sen åkte jag hem och gjorde mig iordning. Tog bussen hem till Lovisa och vi tog sällskap hem till världens bästa Hannah, där även de andra tjejerna var + max & co. Vi spelade "med andra ord" som är mitt favoritspel, dock vann inte mitt lag men vi var bra ändå! Vid 12 drog vi oss till Lippan, trevlig kväll! Var väl hemma efter tre nångång. Sov hos min fina mamma! Imorses åkte jag till jobbet vid 12 ungefär, vart chill dag. Fick hänga iordning alla smycken, dock vart jag besviken för att Överby inte alls har fått in lika fina smycken som Oden, förhoppningsvis kommer det mer i veckan. Nu ska jag packa bortamatch väskan för inatt sover jag hos Hannah! MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0