Så kass

har verkligen inte bloggat sen i lördags, förlåt! Det är nästan illa när tillochmed arbetskamrater börjar klaga på mitt kassa bloggande. Hehe.. I söndags jobbade jag, 12-16. Sen drog jag hem till min fina mamma för att äta middag! Efter det blev det mys med Fancie&Ida hemma hos Ida, det gillas.. Måndagen bestod av jobb, mycket dålig dag, vissa dagar går man bara inte ihop med sina arbetskamrater. På kvällen sov jag hos nivetvem. Drog mig hem och gjorde mig iordning för att sedan möta Fancie på stan, så tog vi tåget till Göteborg. Gick till Stadsbibliotektet för att låna en bok och sen mötte vi upp lill-ida vid domkyrkan. Blev lite shopping och lunch! Mys hade vi, ni är världens bästa! Mötte upp deras vän Linus och tog en fika med honom på Condecco, där satt vi i 3 timmar. Vid 8 tog vi tåget hem..Vi kom till Nohl, sen pajade tåget. Tydligen var det fel på hjulen, så vi fick sitta där i ca 45 minuter och vänta på att det skulle komma ersättningsbussar. Vid 11 var jag hemma, två timmar för sent. Herregud, vilken resa! Men utan tjejerna och deras humor så hade det inte gått. Idag har jag jobbat, med bästa Carro. Gud, har alltid kul med henne på jobbet! Tänk om varje dag var så... Underbart. Nu ska jag städa lite här, sen blire sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0