Oooh baby, baby lalalalala



Gårdagen då, jobbade i Odén 12-19. Gatt vare, mycket att göra! Ida mötte mig och vi gick hem till mamma för att hämta ett paket jag hade fått från Gina, jippie! Nya kläder är inte fel och sen att man får 50 % gör inte saken sämre. Blev ett par höga svarta jeans, en svart topp med volanger, den toppen jag har på bilden ovan, ett leopardhårspänne, en stickad beige tröja, ett brunt skärp och en orange topp -NICE! Efter vi hade varit hos mor så gick vi hem till Ida och mötte fanny på vägen! Vi gjorde oss iordning för att sedan dra på förfest hos en tjej som hette Linda. Trevligt! Sen blev det Lipz, herregud. Värdelöst.. Insåg varför jag inte hade varit på lipz 18 de senaste månaderna, fail.. Det roligaste på hela kvällen var typ att sitta ner med fanny & prata med emil & jocke. Vid 2 tog jag & fanny en promenad hem till mig. Mys med sovsällskap! Vaknade vid 12 imorses och drog till affären det första vi gjorde. Godis, chips, ostbågar och cola blev det. Bakishäng för hela slanten! Nu är jag själv och ska strax åka ner till stan för att hämta lite saker hos mamma. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0