Lördag

Hey goingar! Är helt nyvaken och har precis duschat. Önskar att jag gick upp lite tidigare, får alltid stressa. Men hur gott är det inte att snooza då? Igår mötte jag upp Lill-ida, vi gick en sväng på stan & jag hittade mig en ring, ett par leopard nylonstrumpor och en puderrosa sjal.. Nöjd tjej! Sen tog vi en promenad hem till mig. Elin, Jennifer och Sanna kom hit oxå. Massage och Let's dance blev det. Tjejerna åkte väl hem vid halv 12 ungefär. Idag blir det jobb 12-16 och kl 18 så åker jag, fancie, ida, elin och Jennifer till Göteborg för att gå på bio - love and other drugs. Efter den tror jag vi går någonstans och tar en cider eller två. Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0