Hair 2010


Började året med en brun färg.


Ångrade mig och drog till Natta för en avfärgning, 5 timmar tog det.
exprementerade lite själv, slutade med en ganska gul/orange färg.


Det börjar gå framåt, sakta men säkert

I början av juni fick jag äntligen till den färgen jag så länge velat ha.
trots att jag fått långt och fint sommarblekt hår så tröttnade jag och bestämde mig för att....
klippa av det lite mer än 10 cm..

åker till Lidköping för att göra om håret inför en hårmässa.. Blev bruna slingor..
3 månader senare börjar färgen lossna och min egna hårfärg började krypa fram. Då är det dags att...
ändra det IGEN, så numera är det blont och page:)

Inte är jag rädd för att byta frisyrer iaf :)


Kommentarer
Postat av: matilda

gillar ditt nya håret! :)

2011-01-03 @ 13:30:28
URL: http://endamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0