Friday

Mmm, jobbat idag! Gatt vare. Vart i odén dock, men för en gångs skull så vare rätt kul. Dock hade vi ingen musik de första 5 timmarna men det gick igång sen tillslut. Vid 6 skulle jag börja göra iordning smyckena, och vad jag åååångrar att jag inte började 2 timmar tidigare. För fyfarao vilka fina smycken vi har fått in, jag fick pirr i hela magen så glad var jag , då är det fan illa! Jag hann ju nästan inte göra någonting sista timmen med tanke på att jag var själv och då hade jag ju kunder i kassan samtidigt. Hade gärna stannat hela kvällen och gjort fint där men icke! La undan 4 ringar som jag ska köpa, såå ljuvliga! Ida, Lill-ida och Fancie kom o mötte upp mig på jobbet. Köpte massa gott på Jätten och åkte hem till mig för att kika film, blev mest tjöt. Men vid 10 drog sig Fanny&Lillan hem och Ida stannade kvar till 12 ungefär. Nu ska jag sova för imorgon väntas jobb 12-16 - gatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0