bass down low

sorry dudes för dålig update. Men det var varit lite att göra de senaste dagarna. Har jobbat och sen tagit hand om en sjuk stackars david och sen blivit smittad på köpet. Igår kväll var jag på carros pass och tränade gympa. Passet var verkligen superkul men helt plötsligt blev jag yr och mådde illa så jag gick in på toan. Helt plöstligt så var maten jag hade ätit puttsväck, behöver inte säga mer än så. Trodde helt ärligt att jag skulle dö. Hade kramper i magen resten av kvällen och blev omhändertagen av mr D, sweet. Vi kollade på tv och myste, sen gick vi o la oss. Sov ut till 1 båda två. Sen gick vi upp och kollade på tv och sen till Jätten för att handla. Nu är jag hemma och sitter och grejar med min Iphone, äntligen har den kommit!! Sån lycka! Känner mig totalt handikappad nu i början bara men man vänjer sig antar jag. Nu ska jag fortsätta pilla och lära mig inställningar osv. Vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0