mitt 2010


Började året med födelsedagsfest för Hannah och Evelina!


Festade en del...

tjejkvällar..

Festade ännu mer..

firade Saras 20års dag..

ändrade hårfärg...
längtade till våren och gjorde en del kollage..
Fanny fyllde 18, detta är dock enda bilden jag har från den kvällen?
jag hannah och lovisa upfann bonnorama & tyckte det va kul hur länge som helst
fastnade på en heel del vimmelbilder..


hade ett galet sexparty hos mig med alla brudar..

gick ut en del med fanny som precis blivit krogmyndig..


i april gick vi ut och festade alldeles för mycket i min gula hårfärg..


man kunde äntligen sitta på uteserveringen!



i maj var det dags för syrrans födelsedagsfest i göteborg!


hittade mina brillor som jag använde 24/7

Carro fyllde 21
åkte & kollade när david spelade match..

längtade till sommaren..


chillade på Strandgatan en del..


shoppade massa sommarkläder!
grillkväll nere vid kanalen!



förfest på min balkong med älskade Fanny..



Åkte till världens bästa Ayia Napa med underbara Julia och levde loppan! Helt underbart..


det blev midsommar, firades med mina fina vänner! Sedan fest i Göteborg med Lill-ida..


I


juli & augusti gjorde jag inget annat än att festa, herregud! PARTY!



jag sa hello till Ayia napa för andra gången denna sommarn! Denna gången med Lovisa & Sofia..



Sista fikan utomhus innan det blev för kallt..


Frisörmässa i skövde...


I oktober löste jag en ny tatuering! Float, som är taget ur meningen " float throgh life, don't sink".

hade oslagbara dagar på jobbet, mina tjejer är de bästa!!


Lovisa hade 20års fest!


Hade tävling på jobbet, kom 4 av 170 butiker - BRA JOBBAT..


flyttade till egen lägenhet i Oktober..

december bestod av mycket fest, julbord inflyttningsfest och kalas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0