Vilken bra dag!

Denna dagen kunde inte bli bättre.. Började dagen med att gå till jobbet vid 9. Grejade med smycken och lite annat under dagen, gick så sjukt snabbt. Var så jävla stressad precis innan jag skulle sluta för att jag inte var klar med allt, så jag fick hjälp av mina söta praktikanter. Harregud, underbara verkligen! Guld värda. Gick sedan för att hyra film, sen till systemet för att inhandla allt till imorgon. Sen till jätten för att hämta ut mitt Gina paket och sen handla lite mat. Stress hem för att duscha, sen kom M hit vid 7. Gud vilken mysig kväll jag har haft, kunde verkligen inte bli bättre. Blev Let's dance och godis (och massa mys)! Gatt. Nu sitter jag här och måste bara berätta för er att jag har blivit med ny lägenhet. 1 april flyttar jag till mitt nya crib. Grannar med bästa Jen & Elin, hur underbart?

Kommentarer
Postat av: Zerina

Allt lät underbart, förutom Let's Dance. Du verkar ha det bra, hoppas det fortsätter så :)

2011-02-12 @ 01:19:19
URL: http://zerri.blogg.se/
Postat av: Sofia

Grattis till lägenheten Emelie:)

2011-02-12 @ 21:38:54
URL: http://sofiiamariana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0