massa jobb

Hejdär! Veckan har varit chill än så länge.. Jobbat och myst med tjejerna! Imorgon är det redan torsdag och det betyder jobb i odén. Jobb med bästa Carro! Hon lyser upp tillvaron på jobbet, en gång varannan vecka har jag att se fram emot! Hah. Efter jobbet idag så åkte jag hem och städade min lägenhet, 3 fucking timmar tog det att få det riktigt cleant. okejrå, jag vek aldrig iordning garderoben men då hade jag nog behövt minst 2 timmar till. Så mycket kläder, så mycket som ska bort. Det tar vi en annan dag! På fredag får jag fin besök och då gällere att man har det tiptop. Nu sitter jag i mammas lägenhet, kattvakt vare! Herregud vad kul, denna katten är så sjukt sällskapssjuk. Han har varit precis bredvid mig ända sen jag kom för snart 2 timmar sen. Sött kan ni tycka, jobbigt tycker jag. Nu ska jag gå och lägga mig, känns otroligt bra att ha jobbet 20 meter bort imorgon!
Sweet dreams!


Kommentarer
Postat av: Carro

Naaawww va söt du är bästa du!! Sorry bara att jag inte jobbar så ofta :( Puss!

2011-02-10 @ 19:49:18
URL: http://clorines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0