Helgen

Vilken underbar helg! Borde vara fett utvilad efter 3 dagars ledighet, men nävars.

I fredags var jag bara hemma hela kvällen och gick sedan över till D. Sov över där och på morgonen blev det massa morgonmys, gillas! Sen drog jag till stan för att gå till systemet och ta ett varv på stan med Lovisa och Sara. Gjorde mig iordning och drog över till david en sväng och hjälpte han lite med hans packning till sälen. Fick skjuts in till stan för att förfesta med Lollo hemma i mammas lägenhet. Lille gött att ha 10 meter till Lipz, saknar det lite ibland. haha.. Blev lite too much för min del och har världens minnesluckor, not good. Men kul hade jag iallafall, av det jag minns! Idag mötte jag upp tjejerna för lunch på Beirut för att sedan ta en sväng till Överby. Sen följde alla med hem till Jen, där har vi kollat på tv, haft smink och parfym möte med Jimmie(haha). Sen har vi kollat på The Social Network. Var väl sådär! Nu är jag precis hemkommen och är väldigt nöjd med min heldag med världens bästa tjejer! Nu ska jag sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0