Göteborg & Olearys



Herregud vilken bra dag! Jag och Elin tog bilen till Göteborg vid 11 imorses. Väl framme blev det shopping för hela slanten.. Verkligen min dag idag, hittade såå mycket fint. En oversize Levi's jeans jacka som jag länge letat efter, det blev det bästa köpet idag.. Sen blev det blommiga påslakan & örngott, hörlurar, en kofta(den på bilden), en blus, en till jeansjacka fast från GT, en tubscarf, fondation och underkläder! Så himla nöjd. Elin hittade oxå massa fina saker. Så vid 6 tiden åkte vi hem, lika nöjda båda två! Åkte hem till henne för att byta om sen snabbt hem till mig. Mötte Hannah och Cissi på Olearys för att äta mat. Gott var det! Nu är jag hemma hos mammsen, ska sova här inatt för att jag ska med 9 bussen till jobbet imorgon. 9-16 är det som gäller sen äre dags att ändra om till partymode och dra ut med världens bästa tjejgäng! Jag är taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0