baby please don't go



Haarregud, sorry för bad update verkligen! Jobbat hela veckan och nu har jag äntligen min långlediga helg. Så underbart.. Igår mötte jag upp fancie vid 3, vi drog en sväng på stan sen gick vi hem till henne och fixade oss. Tog sedan 6 tåget till Göteborg. Åkte hem t syrran och käkade tacos och gjorde oss klara för kvällen, tog bussen till linné där vi skulle på förfest hos Isabelle. Vid 1 drog vi oss utåt, hade sådär kul. Hamnde på viktoria, vart väl mer sugen på att gå ut och dansa egentligen men det fick duga. Var väl hemma vid en halv 4 ungefär. Syrran väckte mig redan vid 9 tiden, dåå vart jag trött kan jag säga. Somnade igen vid elva och sov en timme. Sen vart det dags att åka för att hälsa på världens bästa pappa som flyttat till Göteborg för ett tag sedan. Kul var det, som jag saknat honom! Tog en sväng i Allum oxå, sen drog vi till tågstationen vid 5. Där mötte jag upp Ida och Fanc för att ta tåget hem t Trolly igen. Vart lite velig över vad jag skulle göra ikväll men slutade med att jag åkte till Elin för singstarkväll med tjejerna. De andra skulle till Lipz men jag och Carro drog oss hemåt istället. Så nu ligger jag nedgosad i soffan med min nya goa rosa luvtröja framför solsidan. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0