We just wanna make the world dance

Myser framför datorn efter ännu en dag med jobb. Blivit mycket nu det senaste, men det är gött , cash is king..

Pappa kom hit vid 10 imorses, vi satte upp hyllor och tavlor, så fint blev det.. Vid ett drog jag mig till jobbet, var inte sådär asmycket att göra, men så är det när man jobbar i Oden som numera är mitt place eftersom en tjej har sagt upp sig. Men det är bara tillfälligt, längtar tills jag får vara på Överby igen med mina fina tjejer som jag saknar! Fick iallafall en liten dos av Emelie i helgen då jag var på Överby, det behövdes:)
Sofia kom och mötte mig efter jobbet idag, så åkte vi o köpte mat. Sen har vi spenderat kvällen i min fina lägenhet. Tvättat har vi gjort oxå! Duktigt. Dags att sova nu.. 12 -19 som gäller imorgon :) Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0