April

Jag har verkligen inte bloggat på hela april och lite till. Det är tragiskt! Ni måste undra vart jag har tagit vägen, haha nejdå.. Äntligen har jag fått igång mitt internet i nya lägenheten, så nu ska jag iallafall blogga minst en gång om dagen. Annars är jag värdelös! 
 

Under de senaste veckorna har jag typ bara fokuserat på allt som har med lägenheten att göra. Ni vet det där bordet som jag köpte på loppis? Det har jag målat om till vitt! Det blev ljuvligt.. Har köpt massa saker till lägenheten denna månaden och ni kommer få se lite bilder snart.. Allt är inte riktigt klart än, pappa kommer imorgon och ska borra upp hyllor och tavlor. Men jag trivs så bra här och det är så FINT! :) Snacka om att vara nöjd. 

Festat har jag väl oxå gjort de senaste veckorna, men det är ju inga konstigheter. Förra helgen blev det Jönköping med Sanna, Elin och Jennifer. Vilken rolig tripp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0