You're amazing

 


Today is the day och det pirrar lite i min mage..Det kommer bli en spännande vecka mina vänner, antingen kommer det bli en bra vecka, eller en dålig. Det återstår att se! Ni fattar inte ett skit vad jag snackar om va? Bra, då stannar vi där. Vaknade vid halv 10 idag, skulle ju sova ut men fick sån lust att städa mitt rum. Väl behövligt kan jag ju säga. Satte väl igång vid halv 11 och var klar för cirka en halvtimme sen. Så det tog sin lille tid, men fint är det nu och luktar ljuvligt. Längtar redan till ikväll då jag ska lägga mig i min nybäddade säng, aah. Nu har jag precis duschat, tagit hand om mig själv och ska bara måla naglarna sen är jag som en ny människa! Sen är det dags att välja ut outfit och göra sig klar för att träffa Sofia. Vi ska fika/luncha någonstans! Ska bli mysigt. Älskar lediga dagar.. Har ett ärende att göra vid 6 tiden och efter det vet jag inte riktigt vad som sker, kanske träffa någon av mina fina damer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0