You appear just like a dream to me

Vilken underbar dag! Jag kan inte annat än att vara nöjd. Mötte upp Sofia och vi drog till Strandgatan, som ni kanske såg på bilderna. Haha, herregud, det var getingar överallt! konstigt nog var dom bara vid vårat bord. Vi lyckades låsa in 2 stycken! Hade fett dåligt samvete men vad fan, de kunde ju stuckit oss. Släppte iaf ut den ena innan vi gick, sen sprang vi därifrån. Efter det drog jag hem och chillade lite för att sedan göra mitt lilla ärende. Sen lekte jag med Sofia och Elin, vi åkte och hyrde " The last song " igen. Sofia hade inte sett den och både jag och Elin ville se den igen, kan vara världens bästa film. Iallafall just nu! Är hemma nu, ska väl gå och lägga mig nu. Imorgon ska jag jobba 12-19, inte pepp alls men när fan är jag pepp på jobb? Aldrig. Det ska komma en jävla målare hit imorgon och tapetsera vårat kök, kommer ju inte kunna äta frukost när han ska stå där och greja, något irriterande. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0