Vilken kväll!

Herregud. Jag sa ju att jag skulle bli en mysig hemmatjej? Varför kan jag bara inte lära mig att det är det som gäller nu. Det är nog med festande, det blir aldrig kul hemma i Sverige ändå, typ. Gårdagen är ett mycket gott exempel. Körde förferre hemma hos Hannah med henne, Sofia och hennes 2 grannar Linus och Robert. Blev lite too much alkohol för min del, så vid halv 11 tiden låg jag på toaletten och mådde inte alls bra. Pendlade mellan sovrummet och toan ungefär hela natten. De andra drog ut vid 12 tiden och då kom David och tog hand om mig. Han stannade ända tills jag somnade, det behövde jag. Herre! Vid 10 imorses drog jag mig hemåt, gjorde mig klar och åkte till jobbet. The worst day of my life kan jag ju säga. Ville bara dö! Men jag klarade det, med ett toppenhumör. Slutade vid 4 och åkte hem för att sova. Nu har jag precis vaknat och planerna för kvällen är inga och vad skönt det är. Ska bara ligga däckad framför min tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0