Trött och mysig

Drog till jobbet vid halv 1 ungefär. Köpte världens goaste tröja att jobba i! Så dagens outfit bestod av tunna svarta strumpbyxor, svart tight kjol och en stor grå stickad tröja över. MYS! Precis vilket humör jag var på idag. Som sagt, jag ska ju bli en mysig hemmatjej nu, vi får väl se hur länge det håller. Kommer säkert vara på partymode imorgon, höhö. Elin hämtade upp mig direkt efter jobbet och vi drog till Sofia för att kika på Idol och sedan på "flickan från ovan". Herregud, vilken bra film! Den måste ni se. Spännande, läskig och fin - allt i ett! Nu har vi precis varit förbi hannah och tjötat lite med henne. Men nu är jag hemma och ska väl gå och lägga mig. Imorgon väntar jobb mellan 12-16. Har inga planer för kvällen så det återstår att se vad som händer. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0