Så ointressant

Jag är trött och jag har huvudvärk. Dagen har bara bestått av jobb, och då menar jag även efter själva jobbet. Jag har suttit med en bok i lite mer än en timme, det är en handbok som handlar om Gina Tricot. Herregud vilken intressant bok! Massor som jag redan visste, men fick även lära mig lite nytt. KUL! Men jag är så trött, jag hittade inte mina glasögon och att läsa sån liten text är inte bra för mina ögon. Dags att kolla upp synen igen tror jag, har konstant huvudvärk och jag tror att jag behöver vara glasögonorm på heltid, skulle inte förvåna mig! Då ska man bara få tummen ur och gå och kolla upp synen. Imorgon ska jag pierca mig! Herregud, det låter som jag är 14 bast och nyss har börjat sminka mig. Nä men jag ska faktiskt göra ett nytt försök i Tragus, för er som vet vad det är. Det blev infekterat sist och jag tycker ju att det är så snyggt! Nu ska jag lägga mig så jag är pigg och glad till mitt möte med chefen imorgon. Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ååh det är så sjukt snyggt med piercing i targus!! Vill också ta där men vågar inte!!

Btw, SKAFFA bågar så bildar vi klubb ;) hehe

2010-09-30 @ 09:49:23
URL: http://saraahenriksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0