My feelings for you will always be real

Jag är så lycklig idag!


Igårkväll lekte jag med Elin, vi kollade på Kungarna av Tylösand och kikade på tapeter. Sen släppte hon av mig hemma hos David, där jag spenderade natten. Imorses så körde jag honom till jobbet, för att sedan åka tillbaka och göra mig klar för att sedan fara till Lidköping. Så jag hämtade upp Lovisa sen vart det raka vägen dit. Eller? Vad fan hände på vägen känner jag, tankningen kan varit det roligaste, eller kanske "helikoptern"? Ja, det är väl tur att man har vänner med samma humor iallafall. Drog till Nattas salong där hon färgade håret på mig och cuttade nån millimeter på håret. Drog oss sedan till Veromoda för att pröva ut kläder, fick gå och leta kläder själv först men sen fick jag lite hjälp av den grymma personalen. Tillslut fann jag det jag trivdes bäst i! Ni får se på söndag kväll efter visningen... Kan ju säga att jag ska åka och köpa byxorna imorgon iaf, sjukt grymma och väldigt a la Angelica. Sen drog vi oss till Ronnix, skulle välja ut skor. Det var ett större problem dock, fanns inte mycket och välja på. Men tillslut hittade jag ett par som var snygga, men om de funkar till outfiten märker vi på söndag! När vi var klara med allt så drog vi och käkade på ett jättemysigt café. Sen var det dags att åka hem. Följde med Lovisa till Fairline och sedan drog jag för att hämta David på jobbet. Vi drog hem till honom en sväng, hjälpte till lite med tvätten. Sen spelade vi guitarr hero. Jag spelade trummor och sen fick jag sjunga, men jag var kass på båda. 

Nu sitter jag och myser framför datorn. Imorgon väntas ett ärende på morgonen för att sedan ta 12 tåget till Göteborg. Där blir det shopping, middag och bio med syrran! aaah, älskade Göteborg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0