Lördag

Usch, det känns inte alls som en lördag idag. Jag är sjukt seg och skulle kunna gå och lägga mig nu även om jag precis har vilat i 2 timmar. Kanske håller på att bli sjuk? Let's hope not. Åkte till jobbet vid 12 tiden, fick jobba över till 5 istället för att sluta 4. As mycket folk idag! Ikväll skulle jag egentligen träffat Elin, men jag hade ingen ork så nu sitter jag och chillar istället. Börjar bli alldeles för nervös inför morgondagen... Aaah, gillar inte scener! Men what to do? och ingen känner mig där, så det är lugnt. Nu ska jag ta en sjukt lång och varm dusch och bara njuta. Om man ändå hade badkar... Hörs imorgonkväll efter visningen! Wish me good luck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0