Jag är så dålig

Sorry dudes! Jag veeet att jag är kass på att blogga ibland. Men de senaste dagarna har bara bestått av jobb och ingenting annat, så någon uppdatering har inte känns nödvändigt. Har inte hänt något kul de senaste, men nu jävlar kommer de dagarna jag längtat efter i en vecka. Imorgon blir det Lidköping, fixa håret och pröva ut kläder! Fredag, Göteborg med min syster - shopping! På söndag drar vi till Skövde för att gå på hårmässan, och jag ska vara hårmodell! Nice bajs, fett nervös men det löser sig. Ikväll ska jag bara dega, trött efter ett 10-19 pass! Jag lovar er före och efterbilder på håret imorgon, det kommer nog inte bli någon större förändring, bara lite mörkare! Antar att ni är nyfikna på resultatet så, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0