I wanna know your name

Hello.. Igår körde jag ett 11-18 pass på Överby, kändes lite konstigt att börja jobba, hade väl egentligen velat ha en veckas ledighet till. Åkte och käkade på Donken med Fanny, blev kvar där ett bra tag innan vi drog oss hemåt. Följde sen med David och handlade på Maxi och han släppte sedan av mig hos Hannah, vi kollade på " Kungarna av Tylösand" Och "Paradise hotel, Danmark". Sen blev jag allt för trött och orkade inte gå hem, så jag sov över! Herre vad gatt det var att sova i hennes säng. Jag sov som en prinsssa hela natten. Precis varit borta och solat solarium, herre vad gatt det var. Måste ju behålla brännan nu, vägrar gå vit hela hösten och vintern, blä! Idag jobbar jag bara 2 timmar, var tvungen att ställa upp för Anna som inte mådde så bra + att vi har ngt erbjudande i odénhuset idag, "shop til you drop". Alla butiker har nått erbjudande, vi har nog bara på en stickad tröja tror jag. Så det blir ett pass mellan 5 och 7, inte allt för jobbigt. Efter det drar jag mig bort till Lill-ida. Vi ska göra oss iordning ihop för att sedan dra till Lovisa och förfesta med alla andra brudarna. Måste ju visa Lill-ida hur man festar på riktigt inne på Lippan, godingen fyllde ju 18 förra veckan förstår ni. Haha! Nä så nu ska jag göra mig iordning och kila ner till systemet för att sedan dra till stan och kika ut en outfit innan jag börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0