Hemma!

Home sweet home.. Eller? Jag har faktiskt inte haft så mycket hemlängtan. Var bara allmänt trött på sanden och att man var klibbig konstant men annars hade jag kunnat stanna i en evighet. Har haft en så underbar resa som jag kommer att minnas för livet. Med mina bästa vänner har jag solat, badat och festat nästan varje dag. Träffat massor med nya underbara människor.. Som Lovisa skulle sagt : Efter denna resan har vi sömnbrist, vattenbrist och näringsbrist! Så att så sätt är det väl ganska bra att vi är hemma, haha. Flyget hem gick bra igår, sov i nästan fyra timmar. Sen på kvällen träffade jag Carro och Elin, saknat mina fina tjejer! Idag har jag försökt att få in bilderrna från resan men har inte lyckats så bra. Båda datorerna här hemma e fett sega. Eller så beror det på att facebook är segt, vet inte riktigt. Men kommer upp fler bilder här under dagarna, håll utkik vettja!I
Ikväll ska jag mysa med min Ida, hon vill förmodligen veta allt om resan och visst har jag lite smaskiga detaljer att berätta för henne ;) 



Kommentarer
Postat av: Emma

Fina bilder!

2010-09-15 @ 20:54:11
URL: http://nattstad.se/emmahoff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0