God morgon

Herregud vad ont jag har i mina fötter idag! Ingen smart idé att trippa runt i klackskor en hel dag i Göteborg.

Igår åkte jag med 12:06 tåget för att sen möta upp sis inne i Nordstan. Shoppade, åt och slutade sedan dagen med att åka till Bergakungen för att först ta en dricka på Restaurangen där, och sedan gå på " Going the distance". Jag rekommenderar verkligen den filmen, herregud, det var länge sen jag skrattade så mycket! Kan vara den bästa filmen just nu. Den och "The last song", jag måste ha båda när de kommer ut på film. Är ni nyfiken på shoppingen då? Orkar inte fota just nu men kanske kan göra det sen. Det blev en jacka från Weekday, en halsduk, byxor, topp, strumpor, sjal, kjol och ett par jeans! Mycket nöjd! Vid 10 tiden tog jag tåget hem, jävligt irriterande tågresa eftersom tåget stannade var 5te meter och de inte ens säger i högtalaren vad det beror på. Vi blev en halvtimme försenade. Åkte hem och chillade sen kom D förbi en sväng. Vi kollade på Hans och Hennes. Sen var det dags att sova!

Nu måste jag göra mig iordning för att kila till jobbet. Perfekt att åka och jobba när det är sånt här ruggigt höstväder. Ikväll vet jag inte vad planerna är men det blir ingen fest för min del! Hörs senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0