En hel dag i Skövde


Jag är sååå trött och äntligen är jag hemma! Det har varit en lång och rolig dag..

Igår var jag bara hemma hela dagen, var sjukt trött. Sen kom David och hämtade upp mig vid 12 tiden, åkte hem till honom och spelade Guitarr Hero tills 2 ungefär,då gick vi och la oss. Gick upp vid 8 imorses och gjorde mig iordning sen var det dags att åka till Grästorp. Där mötte jag Julia och Jimmy, så drog vi till Lidköping där vi tog taxin till Skövde och frisörmässan. Väl där så kikade vi runt på alla montrar, kollade lite balla visningar, och övade på våran visning. Sen stylades alla för klockan 4 var det dags! Var massa folk som hade gått hem, men vi hade allt en go publik vi oxå. Väldigt många som tog kort, kan vara för att vi var de enda med naturliga frisyrer. Alla andra hade helt galna! Fick höra att vi var grymt bra och att vi borde haft vår visning tidigare på dagen. Herregud vad nervös jag var, men nu känns det bra att ha gjort det! Måste ju testas liksom. Efter visningen fick alla produkter som tack för att vi var med. Jag fick mig ett shampoo och balsam från nexxus, skitbra! har haft det förut och det gör verkligen håret bättre. Sen fick jag även en grej som man tar i håret innan man fönar det. Nice! Sen köpte jag även med mig ett annat shampoo och balsam hem, som ska göra att håret växer snabbare! Samt ett silvershampoo. Efter det gick vi och åt på sibylla men sen var det dags att åka hem. Chillade hemma hos Jullen en stund i Grästorp innan David kom och hämtade mig. Nu sitter jag här, ögonen går i körs så jag ska faktiskt ta och lägga mig redan nu... Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0