Beautiful monster



Idag är jag glad hörrni!

Förlåt att jag inte bloggade igår, men jag körde heldag på jobbet vilket innebär att jag börjar 9 och slutar kvart över 7. Åkte hem till Lill-ida med IdaW och Elin. Där chillade vi hela kvällen framför bl.a Kungarna av tylösand som är det bästa programmet som går på tv just nu, så fruktansvärt snuskigt och äckligt så det finns inte - men det är precis min humor. Jag älskar att skratta åt såna patetiska människor! Hem åkte vi väl vid 11 tiden tror jag och då hade jag inte tid för något bloggande utan gick nästan och la mig med en gång. Idag åkte jag till jobbet vid 12. Fick ett sms av Natta(min frisör) som frågade om jag ville vara hårmodell på en mässa i Skövde nästa vecka. Såklart att jag vill!! Det är Sveriges största frisörmässa och jag blir erbjuden att få vara med, jatack! Så på torsdag ska jag åka till Lidköping&Natta för att få mitt hår fixat, sen gå till Veromoda och pröva ut kläder och sen till nån skobutik där oxå. Sen är själva mässan på söndag, can't wait! Julia och hennes kille ska vara med oxå, ännu roligare. Så nu kanske ni förstår varför jag är glad! Hehe. Inte för att det är min grej att gå på en scen, har världens scenskräck men ibland måste man våga lite nytt här i livet. Det är bara att le och se glad ut så löser sig allt. Nu ska jag fixa mig snabbt, sen möta Carro för en fika på Strandgatan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0