Wörki wörki

Vaknade upp igår och var inte alls bakis, dock något tröttare än vanligt. Låg hemma död hela dagen, sen hämtade hannah upp mig och vi drog bakismat på donken. Sen släppte hon mig hemma hos David. Vi städade iordning hela hans lägenhet, blev supernice! Grabben har ju precis tapetserat om så nu är det så snyggt så. Åkte och slängde massa saker med. Sen drog vi in på Jätten och köpte lite grejor och myste framför tven tills 12 ungefär. Sen gick vi och la oss. Imorses vaknade jag vid 10 och drog mig hemåt, gjorde mig iordning snabbt och åkte till jobbet! Så nu är jag ganska nyss hemkommen. Håller på att smida lite planer, kanske har kirrat en lägenhet förstår ni! Gatt som in i helvete. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0