Wonderful


Åh, go ledig dag! Vad jag gillar att ha saker inplanerade så man inte är hemma och bara degar.

Sov hos David natten till idag, så vid 11 tiden drog jag mig hemåt för att göra mig iordning. Mötte upp Julia på stan och vi gick till Mejeriet för att äta lunch. Efter en riktigt trevlig stund med henne så drog jag hemåt. En liten senare kom D och hämtade mig och vi drog hem till honom. Där blev det mest mys och chill framför tven, båda slumrade till en timme typ men sen körde han hem mig vid 8. Hann vara hemma en snabbis sen tog jag hästen bort till Carolina. Gjorde kvällsmat och myste framför Desperate Housewives och Bartenderskolan. Kan väl inte påstå att det blev så mycket tvtittande, vi hade en del att prata om! Mysig kväll! Nu ska jag gå och lägga mig..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0