Tisdag

Hemma! Drog till jobbet vid 2 tiden, sen fick jag skjuts hem till Hannah av David. Där har jag spenderat min kväll, herre vad mysigt.Först DH, sen Cougar Town och slutligen Paradise Hotel. Som ni vet från förra året så är jag ett big fan av Paradise, men i år är jag faktiskt ganska besviken. Speciellt på de fjantiga deltagarna! Men förhoppningsvis kommer det in några nya sexy bitches under programmets gång. Nu är jag precis hemkommen och tänkte väl gå och lägga mig ganska snart. Imorgon ska jag hämta ut mina skor(Äntligen!). Sen börjar jag klockan 1! På kvällen tror jag att jag bara ska dega hemma, behöver såna dagar ibland. Här nedan har ni några härliga seriösa bilder sen helgen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0