Monday

Måndag måndag måndag. Alla säger att det är en bra dag men jag vettefan. Känns bara rätt långt bort från helgen och det är dit jag längtar. Jobbar ända tills torsdag, sen är jag äntligen ledig fredag lörda och söndag. Fy tusan vad jag förtjänar lång ledigt. Då har jag jobbat 9 dagar i streck! Dock inga ansträngande pass men jobb som jobb. Min helg har varit såå bra! Jobbade ju i lördags, drog sedan till hannah på kvällen för förfest med Hannah, Malin K, Lovisa, Sofia och Empan. MYCKET trevligt! Sen drog vi oss till Lipz såklart, där dansade vi röven av oss hela kvällen. Söndagen blev det jobb mellan 12-16 sen åkte jag hem till David och spenderade hela kvällen och natten där, mys! Idag åkte jag till jobbet vid 1 tiden och kvällen har jag spenderat hemma hos Ida. Nu ska jag gå och lägga mig för ni vet vad som väntar imorgon -jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0