Monday

Hästetrött! Precis som vanligt efter en dag på jobbet..
Vaknade hos D imorses, drog mig till lägenheten för att fixa och trixa lite med syrran. Blev en del gjort. Men långt ifrån klart. På fredag vankas det IKEA, ska bli så kul! Drog till jobbet och var där tills stängning, of course. Sen drog jag donken med Lovisa, Sofia och Alexandra. Sen åkte jag hem för att bara ta det lugnt framför datorn, har kollat inredningsprylar, det är så roligt! Har beställt handdukar och väggtexter.. Ska ut och kika imorgon oxå efter jobbet tänkte jag, slutar 5 imorgon, kors i taket! Har precis varit ute med Hannah en stund, hästekallt! Men nu ska jag gå och lägga mig, börjar 11 imorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0