Ljuvlig helg

sitter hemma i min lägenhet och myser framför Gossip Girl. Finns ingenting bättre än lediga söndagar! Helgen har varit fullspäckad. Fredags åkte jag till IKEA med Sofia. Fick med mig vardagsrumsbord, ljus, pläd, stekpanna, kastruller och massa andra små grejer. Sen åkte jag och flyttade alla saker till lägenheten med pappa. Så nu är det mesta klart, bara lite kläder och ett skrivbord kvar. På kvällen grejade jag med alla saker jag hade köpt och satte upp alla mina saker. Sen kom tjejerna hit för Idol mys. Sen sov jag själv i lägenheten, kändes lite läskigt men det är lika bra att vänja sig nu :) Trivs super bra faktiskt. Igår drog jag till jobbet, 12-16. Sen åkte jag hem och gjorde mig iordning inför kvällen. Drog hem till Sara vid halv 8 ungefär, där var de andra tjejerna oxå. Var väl på Lipz vid kvart i 11, blev lite tidigt så jag drog hem tidigt. Gillar inte att vara där för länge, så vi skulle nog gått dit senare. Jag och Sofia drog väl och käkade Subway vid 1 ungefär. Drog hem till mammas lägenhet en stund sen tog jag sällskap hem med David. Sov hemma hos mig och hela dagen har vi legat i soffan och myst framför tven. Nyss var vi & handlade på jätten, massa gott i kylen nu. Ikväll blir det nog bara lugnt här hemma framför nån film, vet inte om Sofia kanske dyker upp sen :)

Hörs


Kommentarer
Postat av: Matilda

Lägg upp bilder på lägenheten! :D

2010-10-31 @ 20:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0