Lediga dagar

I onsdags efter jag hade kollat på Tylösand så kom D och hämtade mig. Vi åkte hem till honom och jag sov över där. På förmiddagen kom min syster och hämtade mig och vi drog till överby. Köpte lite nödvändigheter som strumpor, underkläder, fondation och såklart mitt älskade halsband! Drog sedan en fika på Espressohouse, mys. Vid 5 drog vi och kollade på en lägenhet på Stavre. Dock var det ingen bra planlösning så den vill jag absolut inte ha. Så nu har vi bestämt att jag ska ta min systers lägenhet. Åh , det kommer bli så bra! Den är på 2 rum och kök med balkong borta på stavre. Bra och lugnt område, dock en liten bit från stan. Men det går snabbt med cykel Jag ska nog flytta in om kanske 2 veckor. Det är lite att fixa med innan. Men herre vad jag längtar!

Vid 7 tiden mötte jag upp Malin, en gammal bästis till mig, hehe. Vi har verkligen inte träffats "på riktigt" på år och dar. Men gud vad mycket vi hade att prata om, super kul! Så jag hoppas verkligen att vi kommer träffas oftare framöver. Vi verkar ha ganska mycket samma intressen, det gillar jag. vid 9 tiden mötte jag upp Fancie, vi drog upp till mig och drack vin och bara tjötade. Så mycket som vi har att prata om så hamnade inte vi på Lipz fören kvart över 12. Kvällen gick sjukt snabbt men kul hade jag! Fett länge sen jag hade det på Lipz 18. Idag är jag ledig och trött, ska bara ligga avdäckad i min säng hela dagen hade jag tänkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0