Ledig dag

Jobbig morgon, chefen hade ingen koll på att jag skulle vara ledig och jag fick panik ett tag där på morgonen och trodde att jag sett fel på schemat. Men icke sa nicke! Jag skulle såklart vara ledig, som vanligt är det noll koll på jobbet. Men det löste sig och jag har haft en otroligt skön dag! Gick och spontangjorde en tatuering på Red Rocket. Herre vad nöjd jag blev! Ont gjorde det inte heller, sticktes bara lite. Kan ju säga att den tatueringen jag har på handleden gjorde 100 gånger ondare. Sen gick jag och Sofia för att fika på Slussen, första gången jag fikade där och riktigt mysigt var det! Drog oss sedan ut till Överby där jag fick med mig en brynskugga och solpuder hem. Hela kvällen har jag myst med mina fina tjejer, dock dök inte Carro upp, tråkigt nog. Hade sett fram emot att träffa henne ikväll! Börjar att känna mig sjuk, nyst några gånger ikväll och har en ap huvudvärk - fett jobbigt. Förhoppningsvis försvinner det till morgondagen! Då väntas det jobb.. Skulle egentligen vara ledig hela helgen, men jag kände för att jobba så jag fick mig en tid mellan 13-17 - chillnani.
Hörs imorgon bröder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0