Jag tog en kula för dig o fick en smula tillbaks

Helgen är över, myser framför datorn med Jasper Forks. Mycket skön låt! Har jobbat både igår och idag. Men det är gatt, vad skulle jag annars gjort idag på dan? Hade ju bara chillat framför tven. Då är det mycket mer värt att vara på jobbet och tjäna pengar. Gårdagskvällen spenderade jag hemma hos Hannah, vi köpte godis chips och cola och låg och degade framför "juno". Riktigt bra film! Sen förflyttade vi oss till sängen där vi kikade på "Skärsgårdsdoktorn". Sen var det time to sleep. Gick upp vid halv 11 och drog mig hemåt och gjorde mig klar för jobb. Kvällen ska spenderas framför tven, Gossip och Ensam mamma söker såklart. Var och med vem återstår att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0